فروش تابلو شاسی
نوشته شده توسط : زیگفا

فروش تابلو شاسی

فروش تابلو شاسی ، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در دهه های اخیر مرسوم شده است . نصب ساده تابلو شاسی و حمل ئ نقل آسان آن در کنار قیمت مناسب تابلو عکس شاسی شده ، آنرا به یکی از محبوبترین خریدها در بین هدایای تبلیغاتی تجاری و یا کادو های دوستانه قرار داده است . بر حسب محتوا و منبع ، فروش تابلو شاسی ، در گروه های مختلف هنری انجام میپذیرد . ممکن است منبع کار چاپ شده روی شاسی یک نقاشی کلاسیک باشد . به طور مثال می توان به تابلو شاسی شکوفه های بادام اثر ونگوگ اشاره کرد که در بین علاقه مندان هنر کلاسیک نقاشی جایگاه ویژه ای دارد و یکی از محصولات پرفروش فروشگاه تابلو شاسی زیگفا محسوب می شود.

 

 

فروش تابلو شاسی

از سوی دیگر می توان از تنوع عکسهای منتخب نیز جهت چاپ عکس روی شاسی استفاده کرد. جهت ارائه کیفیت مناسب تابلو شاسی باید به این مورد توجه داشت که در هنگام خرید عمده تخته شاسی ، از کیفیت چسب دوطرفه آن اطمینان حاصل نمود . تخته شاسی ها می بایست به طور استاندارد صیقلی شده و دارای سطح صافی باشند . 

 

ابعاد چاپ تابلو شاسی

از آنجا که عکس و نقاشی های مختلف جهت تولید محصول نهایی ، می بایست روی تخته شاسی چاپ شوند ، سایزهای استاندارد تخته شاسی تعیین کننده سایز نهایی تابلو عکس های شاسی شده می باشند. ابعاد تخته های ام دی اف موجود در بازار را می توان از لینکهای مربوط به دست آورد . ولی مرسوم ترین این سایزها 50*70 سانتی متر ، 60*40 سانتی متر و ... می باشند که بین کاربران طرفداران خود را دارند.

 





:: بازدید از این مطلب : 2591
|
امتیاز مطلب : 3004
|
تعداد امتیازدهندگان : 981
|
مجموع امتیاز : 981
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: